Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


vrijdag 25 september 2009

Museum Ceuclum




Vijfhonderd jaar oude stenen treden, een houten ladder, nòg een, en een luik. Maar dan hèb je ook wat: het beste uitzicht van de hele omgeving. Komt dat zien - want ook binnen is het de moeite waard. Ik kijk over de Maas, maar vooral naar de restauratie van de Martinus want dat vind ik fascinerend, hoor. Ik heb maar vier vlakfilms bij me, en die verpruts ik thuis in de ontwikkelaar. Prima: goede reden om nog eens terug te komen!

Linhof Technika, Super Angulon 90mm, Fomapan 100 in het laatste drupje ATM49 dat ik nog had...

2 opmerkingen:

  1. Zo te zien is alleen de 4e vlakfilm verpruts: Deze drie zien er goed uit. Wat een mooi uitzicht heb je vanaf die toren. Mooi panorama van de maas, zo met dat pontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neenee, de vierde is de blik stroomopwaarts, saai. Ze zijn alle vier onderontwikkeld, weinig contrast en zo.

    BeantwoordenVerwijderen