Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


zondag 28 maart 2010

Wildlife




Nòg mooi weer - even niet "componeren" (zie gisteren), maar met de botte digitale bijl eropaf. I love the smell of beestjes in the morning. Zij schrikken van de mijne en duiken onder, en néé, ik verklap het adres van de nijntjes niet. Gevaren van internet, weetjewel. (Hoewel slimme kijkertjes al mijn maasfoto's op Google Earth kunnen localiseren...) Links ziet u hoofd- en zijingang.
De gravin treedt naderbij, laat mij kiezen welke kant haar voordeligste is. Nou, jongedame, àlle kanten, eigenlijk.
Op de achtergrond toont een eenzame fuut zijn kunstje: ik tel mee, voor dertig seconden draait hij zijn poot niet om. Ik óók niet, maar ik kom dan niet met een visje in mijn bek boven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten