Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


zondag 8 augustus 2010

Kèskesèkesà nou weer!


Zondagôchend, perfect om voor de buien nog even de Werra uit te testen bij een afbraakpand. Gezien vanuit de auto, gisteren, maar niet op de teleurstellende hekken eromheen gelet. Nou ja. Als ik terugwandel zie ik aan de overkant van de N271 - een vos? Zij ziet mij ook, en trippelt weg (vossen trìppelen, vind je ook niet?) gevolgd door een tweede. Ik steek nu toch maar even over (om deze tijd kan dat gemakkelijk) en zie de derde achter de rest aangaan. En nummer vier. Die laat zich, oplettend kijkend, fotograferen. Ik heb 'm nog een beetje uitvergroot, kijk maar, precies in het midden.

PS - Is dit niet een heerlijk rùstige foto?
(Gewoon zo'n ZW cameraatje uit de zestiger jaren - niks opwindend en letterlijk háárscherp digitaal vossenportret...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten