Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


vrijdag 29 april 2011

Vogelzang...



...dat is een plaatsje bij Overasselt dat vanochtend zijn naam eer aandoet. Het zit hier vol onzichtbare zangertjes, prachtig! En heel mooie schaapjes, het lijken wel Llama's. Sowieso meer viervoeters dan tweevleugels vandaag, koeien, peerden, bokjes. Een toom kippen maakt het weer goed, en dan zie ik ook nog 2 (schrijve: twee) kieften, een boom vol groenlingen (weten jullie nog, die kogelputter vorig jaar? zie 24 mei 2010 "scherpschutter") en tot slot nog een heel redelijke vink, misschien kom ik nog wel eens van mijn vinkentrauma af.

4 opmerkingen:

  1. Ja, dat zijn bijzondere schapen. Zelf vinden ze dat ook, kijk maar hoe eigenwijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook wat gedrag betreft: ze kwamen op me afgehold. (Wat kan ik daar nou uit concluderen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenwijze schapen onder mekaar hè, beetje kletsen over politiek en zo.

    BeantwoordenVerwijderen