Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


zaterdag 2 juli 2011

Miéééék!


Trouwe volgers weten dat mijn vogelgebied voornamelijk boven en onder de Graafse sluis ligt (ja, theoretisch is dat dus 700KM Maas maar jullie weten wat ik bedoel). In de buurt van mijn dubbele nichtje - dat me vandaag blij verraste met "Vogels". Hartstikke tof, en altijd weer leerzaam, dankjewel!
Dus nu ff een leerzaam overzichtje van moois dat er in M&P's buurt te vinden is; en steeds weer wat nieuws ook. Spannend.

2 opmerkingen:

  1. Een rotszwaluw! Zo zie je maar weer, sommige soorten verdwijnen en anderen komen daar voor in de plaats! Mooi die natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawohl! en voor de intellectueel onder ons rhei panta kai menei ouden of woorden van die strekking.

    BeantwoordenVerwijderen