Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


zondag 7 april 2013

Mist...


Als ik, toch maar, wegrijd denk ik dat ik blij mag zijn als ik iets te zien krijg (al is het maar de weg) want het mist. En achter de dijk houdt de wereld gewoon op.

 Ik loop tot over mijn enkels in de modder te turen, zie wat bergeenden en zelfs een slobeend (zié ik ze, of wéét ik gewoon dat ze daar wonen...) en wat steltlopers.

Gezeten op de plastic zak (die ik daarvoor altijd bij me heb) laat ik de kluten, grutto's, tureluurs en pleviertjes een kwartiertje aan mij wennen terwijl ik gezond ontbijt.

Als ik bijna thuis ben breekt de zon eindelijk door. PS - meer resultaten op mijn flickr photostream erwinruys.

D Nebelig, heute. Und nòch kalt. Kein Grund nicht eine halbe Stunde in aller Ruhe zu geniessen: Uferschnepfer und Rotschenkel.
Flussregenpfeifer, Löffelente und Säbelschnäbler waren auch da, die sind auf flickr photostream erwinruys zu finden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten