Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


vrijdag 4 oktober 2013

Vrijdagmiddag


















Toen ik de jachtopleiding volgde kregen we ook "etiquette" natuurlijk. En een chique term op een uitnodiging kon bijvoorbeeld zijn:
  "een middagje op de voet".
Precies wat ik vandaag deed.
Eerst even de Kolganzen checken - of ze al bijgekomen waren van de lange reis.
Daarna gezellig tussen de grote grazers rondstruinen.
Iedereen was nogal dartel - de runderen joegen op de ganzen, de Krakeenden deden tikkertje, en de ponies deden wild maar de baas, hier boven, zorgde er voor dat ze mij met rust lieten.















Р Серая Утка NL Krakeend E Gadwall D Schnatterente



Exmoor ponies


NL Brandganzen en Kolganzen
D Weisswangengänse und Blässgänse
Р Белощекий и белолобый гусь
E Barnacle and White-fronted Geese

Geen opmerkingen:

Een reactie posten