Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


vrijdag 10 april 2015

Smaken verschillen...



...maar deze beide coprofagen zijn het wèl eens.
Enfin.
Vandaag voor het eerst zonder jas eropuit, en evenals gisteren keek ik uit naar paartjes - en vond er een. Maar toen de Wulpse ging zitten trok ik me terug. Als ik thuis op de bank plof wil ik ook niet gestoord worden, en zóveel Wulpen lopen hier niet rond (ik heb er hier nooit meer dan drie gezien; voor veel wulpen kun je beter naar Millingen gaan, of soms naar Crow Creek) dus ik láát ze dan.
Na de warme hap werd ik verrast door een Boomkruiper - lekker in het zonnetje. Ik loop zelden vogels achterna, maar deze liet ik me niet ontgaan.
Verder nog iets? Wel, bijtjes en bloempjes, Marie stelde haar jongste voor, en Veronica was zo te zien geen ons afgevallen.
Mooie lente-ochtend.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten