Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


zaterdag 30 april 2011

Gebruiksaanwijzing


Welkom bij mijn Maasnatuurvogelblog. Een paar tips:

Ik ben vooral in voorjaar en vroege zomer op stap, de rest van het jaar ben ik meer bezig met ouderwetse analoge fotografie. Snuffel ook eens naar vorige jaren, er zitten leuke dingen bij!

Download naar hartelust, de meeste foto's zijn 1200P, misschien heb ik nog wel een groter bestand: mailtje.

Als we elkaar gesproken hebben: ik heb vast wel meer foto's gemaakt, dus stuur een mailtje voor meer (herkenbare) kiekjes.

Panoramio/Google Earth: ook daar zijn heel wat foto's te vinden, gelocaliseerd, dus ga er eens wandelen. En op flickr photostream erwinruys staat een setje vogelfoto's.

Veel plezier, leuk dat u er was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten