Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


zondag 13 november 2011

Paddenstoelenbos


Bij het samenstellen van mijn "Russische" portfolio ontdekte ik dat ik op 135 foto's slechts 8 landschappen kon produceren.
 Nounou.
 Dus vanochtend eropuit: oefenen. In de mist - en dat is onder bomen een natte aangelegenheid hoor.
 Verrassing: de appeltaart is nog warm, de koffie eerder lauw. Vroeger kwam ik hier wel vaker, maar sinds een sjacherijnige boerin mij eens vroeg wat dat mòs, op haar land, is het onbezorgde er een beetje af.
 Er staan nog steeds bendes paddenstoelen - ter informatie: die bak caramelvla linksonder is twintig keer zo groot als die paarswitte rechtsboven. Maar... zie boven, 21 november!



PS - Ik heb inmiddels gesnuffeld in mijn archief: 24 landschapsfoto's. Zò!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten