Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


woensdag 12 mei 2010

Dauwtrappen



Nou... dauwtrappen - in elk geval vroeg genoeg om onvoorbereid oog in oog te staan met twee jonge herten. We kijken elkaar dom aan. Als ik mijn camera pak gaan ze er vandoor (en voor mooie kontjes moet je op mijn andere blog zijn, dus geen foto.) Na een pakje chocolademelk op een bankje (weinig dauwtrappers hoor, maar het weer is ook drie keer niks) wandel ik naar Roemeense taferelen. Mijn auto stinkt volgende week nog naar schapenmest. De modern gekleurde foto heeft een wat merkwaardige compositie omdat één van de wollige pubers per sé ook door de zoeker wilde kijken.

2 opmerkingen:

  1. Tsja, dauwtrappen! Tegenwoordig zijn de meeste mensen blij dat ze kunnen uitslapen op een doordeweeksedag. Wij gaan ochtendtrappen! Leuke foto en schapenmest is beter dan hondedrollen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...en zelfs goegelblog was nog niet wakker: zie de datum boven het bloggie.
    PS - Wolkers heeft schilderwerken gemaakt van schapenmest, valt me opeens te binnen.

    BeantwoordenVerwijderen