Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


woensdag 11 mei 2011

Terug naar Heukelom





Een Karekiet (of zes) zit twee meter van mij vandaan te snateren (sorry, maestro!) , goed zichtbaar hoor, maar

door al die rietstengels niet te fotograferen. We glimlachen maar eens naar elkaar, waarom niet. Ik negeer al die mooie metalen picnictafels en ga op een steen aan het water zitten ontbijten. De Canadezen hebben kids, ik vind Kuifeenden meer opvallen door hun oogjes dan door die kuif en een Zilvermeeuw zorgt voor twéé bijdragen: de serie paalzitters èn, weten jullie dat: er is een groep op flickr die foto's van poepende vogels verzamelt. Voor de anaal gefixeerden onder jullie: "parting shots",
ook te vinden via mijn
flickr photostream erwinruys, set "I love birds".

"Terug naar Oegstgeest", 1965 Jan Wolkers, die zichzelf meer beeldend kunstenaar vond dan schrijver en onder andere werk in schapenmest maakte.

Wir sehen hier Kanadagänse, Silbermöwe, Reiherente und Teichrohrsänger.

Here we see Canada Geese, Herring Gull, Tufted Duck and Reed Warbler.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten