Van al de dingen die ik weet

begrijp ik vrijwel niets


maandag 21 juni 2010

# Terug naar de kust...




...maar dan wel met beter weer dan gisteren! Gelukkig is (bijna) iedereen er nog. En afgezien van een plagerige Gors, die incognito contre jour gaat zitten, laten de artiesten horen, en vooral zién wat ze kunnen. Potverdikkie zeg! Als ik zó kon vliegen werd ik ook een vissendief. Als ik me losruk van deze voorstelling komt vanachter de houtwal een groep ganzen laag (4 meter) over. Te laat voor de kiek, maar wat een schouwspel! De bloemversiering (zoekenweop, voorlopig vullen we in Papaver rhoeas, 'n Stellaria, en Campanula rotundifolia) is in onze driekleur, ivm het voetbal. Een meeuw (?) scheurt als een roofvogel over het water.

Terug naar de kust: Maggie MacNeal 1976

2 opmerkingen: